Verzenden & Retourneren

Hieronder proberen wij de meest gestelde vragen te beantwoorden;

Hoe lang duurt het ongeveer tot ik mijn bestelling binnen heb en wat zijn de verzendkosten?

De gemiddelde levertijd van onze producten hangt een beetje af van de leverancier. Gemiddeld duurt het ongeveer 2-3 werkdagen. Niet altijd lukt het ons echt om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden de levertermijn niet halen, dan brengen wij je natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen;

Wij versturen ALTIJD met Track & Trace. Zo kun je altijd makkelijk bekijken wanneer je pakketje thuis wordt afgeleverd

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de volgende werkdag plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van levering niet garanderen.

Onze verzendtarieven;

Binnen Nederland

  • Binnen Zoetermeer e.o. is levering altijd gratis
  • € 5,50 per 21 kilo voor bestellingen onder de € 75,-
  • € 9,25 per 28 kilo voor bestellingen onder de € 75,- 
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 75,- (grit, bodembedekking & paardenvoer uitgesloten)
  • Let op! Zendingen boven de 23 kilo (zoals bodembedekking of paardenvoer) krijgen een toeslag van € 3,75 per verpakking.
Naar België
 
  • € 8,50 per 21 kilo voor bestellingen onder de € 100,-
  • € 12,00 per 28 kilo voor bestellingen onder de € 100,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 100,- (grit, bodembedekking & paardenvoer uitgesloten)
  • Let op! Zendingen boven de 21 kilo (zoals bodembedekking of paardenvoer) krijgen een toeslag van € 6,50 per verpakking.
 

Wordt er ook buiten Nederland geleverd? Ja, dat is zeker mogelijk. Voor verzendingen naar het buitenland vragen wij alleen wel vooruitbetaling. De prijzen worden ook incl. BTW aan je doorberekend. Mocht je een bedrijf hebben, dan is het mogelijk om de BTW in eigen land weer terug te vorderen. Momenteel leveren wij in Nederland, Belgie, Duitsland en Luxemburg.

Wat zijn de garantiebepalingen? Wij bieden kwalitatief goed producten aan tegen een exclusieve prijs. Mocht er toch iets niet naar behoren zijn, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice via shop@tikvahs.nl  Je hebt voor elke aankoop het recht een retour aan te vragen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst.

Hoe kan ik een bestelling retourneren? Wat vervelend dat je bestelling niet naar verwachting is. Uiteraard kan je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Volg de stappen op het retourformulier om jouw bestelling op de juiste manier retour te zenden. Als je gebruik maakt van je recht op retour, heb je recht op teruggave van het totaal betaalde bedrag, inclusief de verzendkosten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. De verzendkosten voor het terugsturen en het risico voor het terugsturen (bijvoorbeeld voor eventueel zoekraken) liggen bij jou. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen de tijd om het product naar ons te retourneren. 

 

Wanneer kan ik mijn betaling terug verwachten? Wanneer je geretourneerde bestelling bij ons in aangekomen zullen wij er alles aan doen om je betaling zo snel mogelijk terug te storten. Het bedrag zal na uiterlijk 14 dagen op je rekening staan.

Op wat voor manier kan ik mijn bestelling betalen? Er zijn meerdere mogelijkheden. Momenteel kun je via Ideal of vooraf betalen, maar er is ook een mogelijk om onder rembours geleverd te krijgen. 

Wat is mijn bedenktijd / Retourmogelijkheden? Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Mag ik een product ruilen? Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met shop@tikvahs.nl Wel draag je zelf de kosten voor de terugzending van het product.

Wat moet ik doen? Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.